Naar de inhoud

✨ Voor 16:00 besteld = morgen verzonden of af te halen!

Veelgestelde vragen

Product

Klachten over een product

Ons streven is altijd om altijd hoogwaardige producten te leveren aan de klant. Echter kan het soms gebeuren dat het product niet naar wens is. Wanneer u een klacht heeft over een product, neem gerust contact op via het contactformulier of neem telefonisch contact op. Zo kunnen we tot een oplossing komen.

Productpersonalisatie

Voor sommige producten bieden wij de mogelijkheid tot personalisatie, bijvoorbeeld voor grote bestellingen of specifieke wensen. Neem contact met ons op via telefoon of het contactformulier om de mogelijkheden te bespreken.

Bezorgen & ophalen

Wat is de gemiddelde bezorgtijd van mijn bestelling?

Je bestelling wordt doorgaans binnen 1-3 werkdagen verwerkt. Zodra je bestelling gereed is in ons depot, ontvang je een e-mail met een track & trace-code van PostNL. Na verzending duurt de bezorging gemiddeld 1 werkdag. Mochten wij je gewenste leverdatum niet halen, laten wij het je weten.

Wat zijn jullie verzendtarieven?

Landelijke verzending: Voor bestellingen die via PostNL worden verzonden binnen Nederland wordt een vast tarief van €8,95 gehanteerd.


Lokale bezorging (Huizen, Laren, Blaricum, Eemnes):
Bestellingen tot €50,-: €3,95 bezorgkosten
Bestellingen vanaf €50,-: gratis bezorging

Waar verzenden jullie allemaal naartoe?

Wij verzorgen lokale bezorging in de regio’s Huizen, Laren, Blaricum en Eemnes. Andere bestellingen worden via PostNL verzonden. Leveringen vinden uitsluitend plaats binnen Nederland.

Ik ben niet op tijd om mijn bestelling op te halen, wat moet ik doen?

Kan je je bestelling niet op tijd ophalen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of telefonisch. Wij zoeken samen met u naar een passende oplossing.

Retouren

Wat is jullie retourbeleid?

Vanwege de aard van onze producten komen artikelen normaal gesproken niet in aanmerking voor een terugbetaling. Indien jebestelling bederfelijk is of om andere redenen niet te consumeren is, vragen wij je vriendelijk contact op te nemen. Samen zoeken we naar een passende oplossing, bijvoorbeeld het opnieuw verzenden van de bestelling.

Overige

Andere vragen of klachten?

Heb je andere vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met onze klantenservice via het contactformulier of telefonisch. Wij helpen u graag verder.